Hipofízis hírek
- Fontos információk

- Tudnivalók
- Céljaink bővebben
- Infók a honlapról
FONTOS TUDNIVALÓK


Hipofizis.hu
   
Hipofizis.hu
Kedvencekhez!
Weblap támogatása

Miért nincs betegfórum?
 
Hipofizis.hu Orvosok
MR vizsgálat (MRI)
Hormon, endokrinológus
   
Mi az endokrinológia?
Endokrinológusok
Gyorssegély
Hormonrendszer
Hormonzavarok
Tesztoszteron
Oxitocin hormon

Diabétesz, cukorbetegség
- Neuropathia rendelések

Pajzsmirigy betegségek
Pajzsmirigy műtét
Dr. Tóth: Hiperparatireózis
Dr. Cseke: Addison-kór

Hormonok - értékek
Hipofízis, agyalapi mirigy
   
Az agyalapi mirigy
Agyalapi mirigy helye
Hipofízis adenóma
Hipofízis daganatok
Gyakori Kérdések
Betegség kiváltó okai
Adenóma - tévhitek
Ajánlott gyógymódok
- HIPOFÍZIS MŰTÉT
 
Akromegália, Cushing-kór
   
Növekedési hormon
Akromegália
Akromegália képtár
Hollywoodi sztárok
A sportvilág óriásai
 
Cushing-kór
Dr. House: Cushing
Cushing-szindróma
Dr. Tóth Miklós Cushing tájékoztató orvosoknak
 
Prolaktin és PCOS
   
Prolaktin hormon
Prolaktinóma
TÁRSBETEGSÉG lehet: Pcos
PCOS - szindróma
 
Más hipofízis betegségek
   
TSH termelő daganat
Inaktív daganatok
Üres sella szindróma
Hipofízis elégtelenség
 
Egészség, fitness, szótár




Orvos Válaszol
Egyebek
   
Dr. Czirják: Hypophysis

HIPOFÍZIS CIKKEK
A hízás okai
Egészséges táplálkozás
Zsírégető torna

Vérnyomás-értékek
A higany ártalmai
C-vitamin aszkorbinsav
D-vitamin Lakatos prof.
Médiaszereplések

Dukai Regina
Sztárok
Partnerek





Adatvédelmi nyilatkozat

Készítő: Hipofízis Team
Kapcsolat
Tilos másolni a lapról!

 



Ez az oldal egy online edzőterem. Azért készült, hogy a hipofízis betegeket segítse a mozgás által a gyógyulásban, de egészségeseknek szintén jószívvel ajánljuk. A mozgás fokozza a vérkeringést és a hormonrendszert is javítja. A lapon többféle edzésprogram kerül bemutatásra: Könyebbek és nehezebbek. A feladatok idősek és gyerekek számára is végezhetők. Akadnak 3-4 perces mini edzésprogramok is. Mielőtt nekiállna a gyakorlatok végzésének kérjük olvassa el a figyelmeztetéseket!


Ajánló: BMI KALKULÁTOR, VÉNÁSTORNA GYAKORLATOK

FIGYELMEZTETÉSEK:

Nem ajánljuk a tornát ha Ön:
áldott állapotban van, vagyis terhes
bevérzett agyalapi mirigy daganattal rendelkezik
amennyiben káros készítmények hatása alatt áll ( alkohol, drog )
olyan betegségben/betegségekben szenved ami kizárja a fizikai igénybevételt
műtét után lábadozik és még tilos hajolnia, emelnie, erőlködnie



Egyéb tudnivalók, hasznos jótanácsok:

Sose álljon idegesen, vagy időhiánytól szorítva, kapkodva a tornagyakorlatokhoz! Ez a hatékonyság rovására megy. A tornázás megkezdése előtt mindig ellenőrizze, hogy megfelelően tág tér áll-e rendelkezésére a gyakorlatok biztonságos elvégzéséhez: Nem fog leverni semmit, vagy nem üti bele magát valamibe. Szükség esetén kérje ki orvosa tanácsát!

Mindenképp nézze át a tornagyakorlatokat! Hogy ismerje a feladatokat, tudja mire számítson. Nem kötelező a bemutatott menüsorokhoz ragaszkodnia, kedve szerint válogathat a mozgásformák közül, saját edzésprogramot alakíthat ki akár a bemutatott gyakorlatok segítségével. Csak a bemelegítést ne hagyja ki soha! Mindig könnyű feladatokkal kezdjen!

Sose kezdjen teli gyomorral, evés után a tornához! Szintén a jobb anyagcsere érdekében igyon bőségesen vízet a gyakorlatok befejezése után.

Szedjen C-vitamint mert fokozza a kondíciót és fizikai terheléskor a szervezet amúgy is többet igényel belőle és csökkenti az izomláz kialakulásának kockázatát! Ihat akár a torna megkezdése előtt legalább negyed órával magnéziumos pezsgőtablettát, hiszen tartalmaz C-vitamint és a magnézium is kiváló a célra.

Ha Dr. Kelen Fitness Slim Zsírégető gélt vagy Fitness Figure Anticellulit + Karcsúsító zselét használ rendszeresen:

A tornázás előtt is kenje be magát, ez fokozza a készítmény hatását. Amennyiben nem használ ilyen terméket, de szívesen alkalmazná gyógynövény boltokban megveheti.

Ha izmai igénylik védelmükben használjon Sport Krémet!

Sose erőltesse túl magát!!! Mindig annyit végezzen amennyi a kedvére esik! Nyugodtan tartson pár másodperces szüneteket ha gondolja. Akár apróbb részekre is tagolhatja a gyakorlati időket; például 3 perc mozgás és 1 perc pihenés, mint a boxolóknál. Az eredményes tornázás lényege sosem a megerőltetésben, hanem a rendszeres mozgásban rejlik. A könnyebb gyakorlatok tovább végezhetők, ugyanúgy van fogyasztó hatásuk. Ne kapkodjon! Tornázzon naponta!

Ha saját magának állít össze külön tornagyakorlatokat: Mindig hallgassa kedvenc, dallamos zeneszámait! ( Ez nyugtatóan hat az agyra és idegekre, ritmusosabbá, élvezetesebbé teszi ezt az elfoglaltságot, megtörheti monotonságát. )

Kényelmes ruhában mozogjon! Ha Ön nő a torna alatt viseljen kényelmetlenséget nem okozó melltartót!

Tartson kéznél törölközőt, vagy nedves törlőkendőt, hogyha verejtékezése zavarja nyugodtan letörölhesse!

Torna után hagyjon ki minimum egy órát az étkezéssel! Utána könnyű ételt fogyasszon!

Tekintse meg a helyes testtartást bemutató ábrákat: Helyes testtartás

A Hipofizis.hu a figyelmeztetések kiírásával mentesül a felelősség vállalása alól.







TORNAGYAKORLATOK: Ingyenes tornavideók fitness, aerobik, jóga, pilates





Szenvedélyes női tánc, ami könnyen megtanulható.



A képre klikkelve 5 perc bemelegítő torna jelenik meg. Remek azokra a napokra amikor épp csak picit van időnk mozogni, kicsit álmosak vagyunk még vagy betegségből történő lábadozás után kezdjük újra a testmozgást.
A fényképre kattintva rövid, könnyű joga videót láthatunk. Ideális azokra a pillanatokra amikor fáradtság, vagy időhiány miatt csak egy rövid, pihentető torna után vágyunk. Kezdő jógázók is végezhetik.
Ázsiai hölgyek mutatnak be könnyű, egyszerű tornát. Érdemes velük tartani! A mozdulatok élénkítőek, a lélek felüdül, mert a zene és táj kellemes. Olyan is végezheti aki eddig nem tornázott rendszeresen.
Rubint Réka
Rubint Réka könnyű pár perces alakformáló gyakorlatai vidám zenékre. Az első videó apró termékajánlóval végződik, hogy kívánják-e a terméket megvenni azt nézőinkre bizzuk, lapunknak nincs profitja a videókból.
Vidám zenére fitness gyakorlatok. Bemelegítésre vagy két keményebb edzés közötti lazításra, kb. három és fél percben.
Két és fél perc lazító torna a HIPOFIZIS.HU készítőjétől. A gyakorlatot a világhírű Jeremy Brettel végezhetjük aki olyan jól formálta meg Sherlock Holmes alakját, hogy róla mondják életre keltette Sherlock Holmes-ot. A torna kellemes zenével, nyugtató képekkel teszi lehetővé, hogy akár otthon, akár az irodában elvégezzük szánva egy kis időt a felfrissülésre.
A világhírű Adidas márka nők felé propagált jóga gyakorlatai. Három majdnem 10 perces torna a jóga szerelmeseinek.
Nem mozgott rendszeresen? Most kezdi az aktív életvitelt? Kezdje napi egyszer, kétszer vagy háromszor 10 perc sétával! Könnyű és kellemes torna.
Kemény haserősítő gyakorlatok. Csak rendszeres, kitartó gyakorlással fejlődhet addig az ember, hogy elvégezze.
Könnyű haserősítő gyakorlatok gyorsan. Mindenből keveset kell csinálni rövid ideig, így nem megerőltető. Kiváló azokra a napokra amikor csak pár perc jut a tornázásra.
8 percnyi nyugtató pilates három hölgy társaságában.
Pilates! Pilates! Pilates! Most majd egy órát hódolhatunk a pilates iránti szenvedélynek. Kiváló kikapcsolódás, amit egy pilates rajongó sem hagyhat ki.
Három perc élvezetes gyaloglás egyszerű karmozdulatokkal. Leslie Sansone a fogyás és tökéletes alak terén a sétára esküszik. Már több DVD-je jelent meg a sétáról. Tartsunk vele egy kis kellemes mozgásra!
4 perces ritmikus, könnyű torna kellemes zenére. A gyakorlat közepén egy bukfenc van, ez kihagyható azoknak kiknek nem megy. ( A főszereplő Sandahl Bergman táncos, kaszkadőrnő, színésznő. Arnold Schwarzenegger Conan, a barbár filmjében ő volt Valeria, míg a Vörös Szonjában Gedren királynő. )
Koya Webb külföldön ismert hölgy aki atléta, modell, színésznő és előadásokat tart a fitneszről. Az általa bemutatott majdnem 12 perces torna a teljes testet megmozgatja. Képünkre kattintva indulhat a mozgás!

- Koya Webb honlapja: koyawebb.com
Kecses női torna amihez csak egy kézben elférő labda kell. A gyakorlat a balett és a pilates keveréke, de könnyen elvégezhető labdatorna.
Joel Harper sztárok edzője. Legismertebb ügyfele a popkirálynő Madonna. Most Dr. Ozzal bemutatott 7 perces tornáját és egy 20 perces gyakorlatot mutatunk be tőle. Mi a sikerének titka? Olyan könnyű gyakorlatok, hogy gyerek, idős, vagy munkában megfáradt fiatal egyaránt végezheti.
Ici-pici táncos torna egy éneklő aranyos mesefigurával mozogni vágyó gyerekeknek. A könnyű mozdulatok és a vidám zene élvezetet nyújtanak a huncut kicsiknek.
A legkisebbek számára könnyen végezhető apró torna, melyet aranyos koreai gyerekek mutatnak be.
Majdnem három és fél perc önfeledt mozgás. Aranyos, mókás koreográfia, egyszerű mozdulatok. Felnőtt, gyerek egyaránt derűs lehet ettől az aerobic gyakorlattól. Tornázzon táncolva! Ha némi időt szán rá és megtanulja a koreográfiát meglátja Önnek is öröme telik majd benne!
Az elbűvölő Miley Cyrus egy Hannah Montana filmben mutatta be a Hoedown Throwdown táncot. Ennek vidám zenéje és könnyű mozdulatai világszerte közkedveltek lettek. Itt az ideje, hogy eljárjuk mi is ezt a kedves táncot!
30 perc torna Barbie babával és aranyos gyerkekkel kellemes zenére. Felnőttek és gyermekek számára egyaránt könnyen végezhető gyakorlatok.

A Barbie Dance Workout egyik táncos kislánya Jennifer Love Hewitt, aki később világhírű színésznő lett.
EXKLUZÍV: Cindy Crawford "Fitness csak Neked" (Shape your body - workout) kazettáján szerepelő gyakorlatok. Elvégzésükhöz kell egy masszív szék, egy matrac vagy törölköző és két súlyzó.

Cindy bemelegít és Cindy súlyzózik
Cindy Crawford Lábformáló Gyakorlatai
Cindy Crawford Testformáló Gyakorlatai
Amire mindenki várt Cindy Crawford bombasztikus 10 perces tornája. Ráadásul a Grease világslágerére.

Cindy Crawford 10 perces torna
Formálná a lábát, de nincs ideje? A sürű napokon is segít Cindy Crawford lábformáló gyakorlatainak rövid verziója Kiana Tomtól és barátnőjétől. Pár perc a formás lábakért. Hatékony ha a dolgos napokon kétszer vagy háromszor elvégezzük.
Szexi popsi? Igen ez elérhető. Hatékony fenékfeszesítő gyakorlatok. Fenékformálás egyszerűen. Rendszeres elvégzése vonzóbbá teszi hátsó domborulatunk.
A kép által új ablakban egy majdnem 4 perces torna érhető el. A feladatok elvégzése feszesíti a hasat, combot, popsit. A gyakorlatokhoz egy masszív szék kell. Extra: Széktánc
A kép segítségével megnyílik Carmen Valderas sportolónő zenés, könnyű aerobik videója. Csaknem hat percet tornázhatunk lazán, kellemesen.
A szép Joanne Blackerby nemzetközileg elismert fitness edző, akinek súlyzó gyakorlatokat továbbá pilates gyakorlatokat tartalmazó videóit próbálhatjuk ki. Cindy Crawfordhoz hasonlóan Joanne is tanácsolja, hogy kimerültség esetén pihenés vagy víz fogyasztása kellemes.
Súlyzó gyakorlatok a csinos Kiana Tomtól és két formás hölgytől illetve két izmos fiatalembertől a Bahamákról.

Tipp: Amennyiben nincs otthon súlyzója két fél literes ásványvízes vagy üdítős palackot töltsön tele homokkal, földdel vagy vízzel és jól zárja le!
Hasizomerősítő gyakorlatok. Végzésük előtt bemelegítés szükséges!

Betougher 1. - Betougher 2.
Betougher 3.
A fitnesz világ ismert arca Gilad Janklowicz hív el minket könnyű, élvezetes tornára.
Könnyed aerobik gyakorlatok azokra a napokra, amikor csak pár perc jut torna végzésére, vagy valamiért gyengébben érezzük magunkat. Csaknem 10 perces aerobik torna.
Rövid torna kellemes zenére egy napfényes tengerparton.
Teljes torna, ami 8 feladatsorozatból áll. Cindy Crawford tornájához hasonlóan nem mindenkinek sikerül már első alkalommal végigcsinálnia. Viszont a rendszeres gyakorlás fokozza az erőnlétet és segít, hogy elvégezhető legyen.

1-4 feladatsor - 5-8 feladatsor
Leisa Hart gyönyörű és elismert fitness sztár. Most vele és barátnőivel tornázhatunk könnyű, hangulatos bemelegítéssel illetve joga lazítógyakorlatokkal. Egyszerű mozdulatok amik egyáltalán nem kimerítőek, ugyanakkor kellemesen megmozgatják a testet.
A nemzetközileg elismert fitnesz guru Tamilee Webb videója. Igazi lábformáló gyakorlatok. A feladatok elvégzése rendszeres gyakorlást igényelhet.
A világhírű színésznő Jane Fonda klasszikussá vált tornavideója érhető el itt. A bemelegítés meg a lábformáló gyakorlatok formálják és frissítik a testet.
8 PERCES TORNÁK: 8 perce mindenkinek akad. 8 perces bemelegítő, lábfeszesítő, karerősítő, hasizomerősítő, és popsifeszesítő torna kellemes zenére.
Teljes edzésprogram mely az alakformálást szolgálja. Üdítő torna a tengerparton, kedves lányokkal, kellemes zenére. Több videóból álló komplex torna, amely igazán megmozgat.
Több videóból álló teljes tornagyakorlat. Mozgáshoz, fogyáshoz, alakformáláshoz és a fittség megteremtéséhez.
Victoria Johnson túlsúlyos nő volt, aztán tornával változtatott az életén. Több alakformáló DVD-je is megjelent. Cardio belemelgítő és Hipp Hopp Jam gyakorlatai érhetők el a képre kattintva. Zene, ritmus, tánclépések, mozgás könnyedén!
Pár perces levezető torna, izomlazításra bármilyen keményebb torna után Anna Kournikova sportolónővel. Sokak szerint Anna Kournikova a föld legszebb teniszezőnője. 2002-ben a világ legszexibb nőjének választották.
 
Sherlockian-sherlock.com